Kerem ve Orkun’lu Benfica Al-Musrati’li Monaco’yu devirdi

UEFA Şampiyonlar Ligi Play-Off Turu ilk maçında Benfica deplasmanda Monaco’nun konuğu oldu.

Stade de Louis II’de oynanan karşılaşmada Benfica rakibini 48’inci dakikada Pavlidis’in golüyle 1-0 mağlup etmeyi başardı. Karşılaşmaya ilk 11’de başlayan milli futbolcular Kerem Aktürkoğlu ve Orkun Kökçü, 90 dakikada saha kaldı.

AL-MUSRATİ'YE KIRMIZI KART

Öte yandan devre arası transfer döneminde Beşiktaş’tan Monaco’ya giden Al-Musrati, Fransız ekibiyle çıktığı ilk Şampiyonlar Ligi maçında 41 ve 52’nci dakikada gördüğü sarı kartların ardından kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

Kerem ve Orkun’lu Benfica Al-Musrati'li Monaco’yu devirdiKerem Aktürkoğlu ve Orkun Kökçü’nün formasını giydiği Benfica deplasmanda Al-Musrati'li Monaco'yu 1-0 yendi.

13.02.2025 - 09:47

Haberler - DHA

'); }

UEFA Şampiyonlar Ligi Play-Off Turu ilk maçında Benfica deplasmanda Monaco’nun konuğu oldu.

Stade de Louis II’de oynanan karşılaşmada Benfica rakibini 48’inci dakikada Pavlidis’in golüyle 1-0 mağlup etmeyi başardı. Karşılaşmaya ilk 11’de başlayan milli futbolcular Kerem Aktürkoğlu ve Orkun Kökçü, 90 dakikada saha kaldı.

AL-MUSRATİ'YE KIRMIZI KART

Öte yandan devre arası transfer döneminde Beşiktaş’tan Monaco’ya giden Al-Musrati, Fransız ekibiyle çıktığı ilk Şampiyonlar Ligi maçında 41 ve 52’nci dakikada gördüğü sarı kartların ardından kırmızı kartla oyun dışında kaldı.



Haber Kaynak : NTV.COM.TR

"Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır."