Trendyol Süper Lig’in 20. haftasında Göztepe’yi 3-2 mağlup eden Fenerbahçe’nin forveti Youssef En Nesyri, galibiyeti değerlendirdi.
Faslı yıldız, “2. golde havada ne kadar asılı kaldı?” sorusuna, “Bilmiyorum, hiçbir fikrim yok.” cevabını verdi.
“ÇİFT FORVET HER ZAMAN DAHA İYİDİR”
Son haftalardaki performansı ile ilgili konuşan En-Nesyri, “Gerçek şu ki gollerin sebebi çalışma ürünü. Çalışmalarımı sıkı şekilde sürdürüyorum. Çift forvet oynamak da her zaman tek forvet oynamaktan daha iyidir. Bizim için de geçerli olan bu. Dzeko’nun yanında oynamaktan keyif alıyorum. Birbirimize yardımcı oluyoruz.” dedi.
“HOCAMIZ MAÇIN ANAHTARINI SÖYLEMİŞTİ”
Mücadeleyi değerlendiren golcü futbolcu, “Hocamız bize bu maçın anahtarını, sabırla kendi oyunumuzu oynamak olduğunu söylemişti. İlk yarıda istediğimizi yapamadık. Ama ikinci yarıda istediğimiz pozisyonları bulduk. Zaman zaman bu konuşmaları yapmak gerekiyor.” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Galatasaray’dan Davinson Sanchez kararı
1278 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1270 kez okundu
3
Atalanta’da Halil Umut Meler öfkesi: Uzatmalardaki penaltı ile kaybettiler
1258 kez okundu
4
Göztepeli Taraftarın Yüzündeki İzin Adli Tıp Raporunda Sabit İz Olarak Belirtildi
1213 kez okundu
5
TFF’den Galatasaray-Fenerbahçe derbisiyle ilgili hakem kararı
1179 kez okundu